خدمات و کیفیت محصولات

سیستم نورد سرد شکسته حرارتی

در و پنجره فولادی با درب و پنجره های فلزی شکسته حرارتی تیوان تکامل یافته است و کیفیت و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. در سال 1990 اولین پنجره شکسته حرارتی ساخته شد که امکان عملکرد انرژی بالا را در عین حفظ خطوط دید باریک فراهم می کرد.

شکست حرارتی توضیح داده شد

پنجره‌ها و درهای شکسته حرارتی تیوان دارای بخش‌هایی هستند که با استفاده از دو ماده به یکدیگر متصل می‌شوند: یک اکستروژن تقویت‌شده با فایبرگلاس و یک رزین پلی‌اورتان با چگالی بالا که تحت فشار بالا تزریق می‌شود. این فرآیند به طور محکم بخش های قاب را به یکدیگر متصل می کند، اتصال مداوم را تضمین می کند و عایق حرارتی عالی را در حالی که استحکام ساختاری را به حداکثر می رساند، ارائه می دهد.

سیستم 2 تکه ما استحکام پیچشی و محض پیشرو در صنعت را فراهم می کند و به ما امکان می دهد اندازه های بزرگتر را با حداقل خطوط دید تولید کنیم که عملکرد ساختاری را تضمین می کند.
تحولات در تولید

سنت صنعتی با نوآوری های تکنولوژیکی منجر به 200 پروفایل مختلف ما در چهار ماده مختلف و پرداخت های متعدد شده است.

کیفیت همیشگی

قفل چند نقطه ای برای تامین امنیت و عملکرد مناسب در برابر آب و هوا ضروری است. به همین دلیل است که تیوان آن را به عنوان یک گزینه استاندارد بر روی تمام پنجره‌ها و درها ارائه می‌کند، با استفاده از یک فرآیند ساخت منحصربه‌فرد برای قرار دادن سخت‌افزار در پروفیل مانند یک دستکش. لولاها وزن عظیم ارسی های سنگین و پانل های در را تحمل می کنند. تیوان از لولاهای قابل تنظیم سنگین موجود در فولاد گالوانیزه، فولاد کورتن یا فولاد ضد زنگ استفاده می کند که طول عمر عملکرد پاسخگو را برای پنجره ها و درهای شما تضمین می کند. هوا و آب بند بودن برای ایجاد راحتی در داخل خانه شما ضروری است. تیوان از فیت اصطکاکی، گیج سنگین، آب و هوا EPDM استفاده می کند که در برابر اثرات مخرب طبیعت مادر محافظت می کند.